مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-10سياسي

هیئت های نوپدید نوجوانان در کوار تجلی رویش های انقلابی است


امام جمعه شهرستان کوار از راه انداری هیئت های نوپدید نوجوانان خبر داد و گفت:  این هیئت ها تجلی رویش های انقلابی و زمینه ساز رشد فرهنگی در کوار می شود.

- ، حجت الاسلام مجید گشول در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در شهرستان کوار هیأت های نوپدید نوجوانان تجلی رویش های انقلابی و زمینه رشد فرهنگی است.

وی با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان هنرمند کوار در نمایش اشک آسمان در شهرستان فیروز آباد افزود: در این نمایش جوانان و نوجوانان هیأتی کوار توانمندی خود را در عرصه هنری به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کوار در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم دانش افزایی و ریشه کنی بیسوادی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: این شهرستان در زمینه ریشه کنی بیسوادی تلاش زیادی داشته و آمار 95 درصدی با سوادی در این شهرستان نشانگر این مدعاست.

حجت الاسلام گشول بیان کرد: در شهرستان کوار در سال 95 تعداد چهار هزرا و 859 نفر بی سواد داشتیم اما هم اکنون دوهزار و 300 نفر بی سواد داریم و درصد باسوادی از 91 درصد به 95 درصد رشد پیدا کرده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش آموزشیاران نهضت سواد آموزی اضافه کرد: نهضت سوادآموزی و آموزش دهندگان آن تلاش فراوانی برای کاهش آمار بی سوادی در کوار داشته اند که جای بسی تقدیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های نوپدید نوجوانان در کوار تجلی رویش های انقلابی است

هیئت های نوپدید نوجوانان در کوار تجلی رویش های انقلابی است