مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-10سياسي

ائمه جمعه کرمان: مدیران نسبت به فقرزدایی و خدمت به محرومان تلاش کنند


ائمه جمعه کرمان حضور دولتمردان در بین مردم و عمل به وعده ها را موجب بازگشت اعتماد مردم دانستند و خواستار فقرزدایی و خدمت به محرومان از سوی مسؤولان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام مرتضی جعفری در خطبه های نماز جمعه امروز شهر کوهبنان اظهار کرد: مبارزه با فساد همواره باید مورد توجه مسؤولان در نظام اسلامی باشد و مردم باید در این زمینه همکاری داشته باشند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: دولت مردمی آیت الله رییسی رویکرد بسیار خوبی دارد؛ سفرهای استانی وی آغاز شده  تا در میان مردم گرهی از مشکلات آنان باز شود که با عنایت وی، همکاری بسیج، بهداشت و درمان تزریق واکسیناسیون با جدیت و سرعت در حال انجام است.

وی ادامه داد: دولت در بحث تعامل با دنیا و مذاکرات هسته ای برای رفع تحریم ها در حال فعالیت است؛ البته ذره ای از حق مردم کوتاه نمی آید.

حدود 20 سال پیش دولت آمریکا با روحیه شیطانی وارد خاورمیانه و افغانستان شد در حالی که با ورود آنان هرج و مرج و ناامنی بر این کشور حاکم شد، آمریکا در هر کشوری وارد شود منشأ نا امنی است؛ چراکه آمریکا روحیه شیطانی و آدم کشی دارد.

ضرورت ایجاد اشتغال و بهادادن به سرمایه گذار بومی حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار اظهار کرد: حضور صمیمانه دولتمردان در میان مردم، عمل کردن به وعده ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه کرمان: مدیران نسبت به فقرزدایی و خدمت به محرومان تلاش کنند

ائمه جمعه کرمان: مدیران نسبت به فقرزدایی و خدمت به محرومان تلاش کنند