مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-10سياسي

مذاکره بدون رفع تحریم معنایی ندارد


دولت سیزدهم محکم اعلام کرده که مذاکره برای مذاکره معنی ندارد و شرط مذاکره رفع تحریم باید باشد، البته در این میان دشمن سعی دارد با به درازا کشاندن مذاکرات آن را فرسایشی کرده و کشور ما را منفعل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه نطنز اظهار کرد: در هفدهم شهریورماه سال 57 تعداد زیادی از مردم بی گناه که برای احقاق حق خود به میدان آمده بودند، توسط رژیم ستم شاهی به طرز فجیعی به رگبار بسته شده و به شهادت رسیدند و به دنبال کشتار 17 شهریور اراده و عزم رژیم در رویارویی با ملت سخت به تردید و تزلزل افتاد.

چراکه شیوه های موسوم اعم از سرکوب و سازش در عمل شکست خورده بود.

امام جمعه موقت نطنز افزود: بدون شک قیام 17 شهریور را می توان به عنوان یکی از نقاط عطف مبارزات ملت مسلمان ایران علیه رژیم پهلوی دانست و بر این باوریم که این حرکت احیاکننده مسیر پیروزی انقلاب شد.

وی با اشاره به حادثه 11 سپتامبر گفت: در ماجرای حمله به برج های دوقلو در آمریکا، یک بهانه ای به دست آمریکای جنایتکار افتاد و یک لشکرکشی به فرسایشی کرده و کشور ما را منفعل کند.

امام جمعه موقت نطنز ادامه داد: دولت سیزدهم به روال قبل، مذاکره نخواهد کرد و با هماهنگی و بر اساس طرح راهبردی مجلس و نظارت شورای عالی امنیت ملی با آرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره بدون رفع تحریم معنایی ندارد

مذاکره بدون رفع تحریم معنایی ندارد