مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 10:202021-09-10سياسي

وضعیت هشدار کرونا در بناب / ظرفیت بیمارستان ها پر شد


ظرفیت بیمارستان ها در بناب تکمیل و در حال سرریز بوده و وضعیت آرامستان ها مناسب نیست! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب،حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به افزایش روزانه تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از ویروس درمان خاطرنشان کرد: کادر درمان و پرستاران خسته شده اند و اگر می خواهیم این قشر زحمتکش نیز تا حدودی به آرامش برسند باید با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تعطیلی برنامه های غیرضروری، عدم حضور در اجتماعات و استفاده از ماسک به کمک کادر درمان بشتابیم.

امام جمعه بناب با بیان اینکه دعا و استغفار در جامعه فراموش شده است، ماه صفر را بهترین فرصت برای دعا، استغفار و دادن صدقه مناسب دانست و از مردم خواست برای رهایی از این بلای خانمان سوز کرونا دعا و استغفار را فراموش نکنند.

خطیب جمعه بناب با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه واجب و زیربنای همه احکام اسلامی است ،گفت: این امر واجب در جامعه مورد غفلت و فراموشی قرار گرفته است و این فریضه باید در جامعه نهادینه شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با انتقاد از مدیران و مسوولان به خاطر عدم اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه خاطرنشان کرد: در اوضاع و احوال کنونی مسوولان، مدیران، طلاب، روحانیون و علمای بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت هشدار کرونا در بناب / ظرفیت بیمارستان ها پر شد

وضعیت هشدار کرونا در بناب / ظرفیت بیمارستان ها پر شد