مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-10ورزشي

برترین پنجره های نقل وانتقالات تابستانی در تاریخ


اگر در روزهای تابستان جاری سری به سایت ها و صفحات مختلف زده باشید، قطعاً قاب هایی جالب و ماندگار به چشمتان خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، تصاویر لیونل مسی ، سرخیو راموس ، اشرف حکیمی ، جیانلوییجی دوناروما و جورجینیو واینالدوم با لباس جدید پاری سن ژرمن و با توضیح بهترین پنجره نقل وانتقالات تاریخ! و البته تعداد زیادی اموجی های قلب، مشت و بازو! تازه این ها پیش از خرید نونو مندس از اسپورتینگ در آخرین روز نقل وانتقالات بود.

البته تا زمانی که این بازیکنان در کنار هم به میدان نروند، نمی توانیم بگوییم که این پنجره برای تیم پاریسی موفقیت آمیز بوده یا خیر چرا که ممکن است مسی و کیلیان امباپه زوج خوبی را تشکیل ندهند یا واینالدوم برای درک بازی مارکو وراتی با مشکلات جدی دست به گریبان شود.

با این حال بدون شک پاری سن ژرمن از نظر جذب بازیکن، یک تابستان شگفت انگیز را سپری کرده اما آیا در قیاس با بهترین پنجره های نقل وانتقالاتی تاریخ، وضعیت میلیونرهای پاریسی همچنان شگفت انگیز است؟ اجازه دهید با هم به بررسی برترین پنجره های نقل وانتقالاتی تاریخ بپردازیم: یوونتوس 2001 (لیلیان تورام، جیانلوییجی بوفون، پاول ندود): فصل نقل وانتقالات برای مدیران ورزشی یک کابوس است و تئوری بهترین بازیکن خود را بفروش و با درآمدش یک تیم بساز به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین پنجره های نقل وانتقالات تابستانی در تاریخ

برترین پنجره های نقل وانتقالات تابستانی در تاریخ