مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-10اقتصادي

چگونه از نرم افزار رمزساز ایران زمین استفاده کنیم؟


در راستای ارائه خدمات امن بانکداری مجازی، مشتریان بانک ایران زمین می توانند پس از مراجعه به شعب و ثبت درخواست خود و نیزنصب و فعال سازی نرم افزار بر روی سیستم عامل گوشی مورد نظر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تابناک برای دستیابی به بانکداری مدرن و نوین ایرانی، عمل به اصول بازاریابی، مشتری مداری و رعایت اصول اخلاقی الزامی است.

امروزه بین شبکه بانکی ایران و جهان، رقابت بسیار تنگاتنگی حاکم است و در این رقابت پر تنش و تلاطم، دستیابی به بانکداری نوین ایرانی، عمل به اصول بازاریابی و مشتری مداری و رعایت اصول اخلاقی ضروری است.

بانکداری نوین نیازمند توجه به خلاقیت جوانان و بهره مندی مسوولان قدیمی و پر سابقه بانک ها از ظرفیت های علمی و ابتکاری آنان است در همین راستا بانک ایران زمین با تلاش مستمر سعی کرده از این مباحث غافل نشود بلکه با بهره گیری از این موضوعات روز به روز توسعه پیدا کند.

بانکداری نوین همچنین بهره گیری از فناوری های روز جهانی اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد و خدمات متنوع بانک ها باید از طریق بانکداری الکترونیک انجام گیرد.

خدماتی که امروزه اجتناب ناپذیر است، به همین منظور بانک ایران زمین نرم افزار رمزساز ایران زمین را برای مشتریان خود ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه از نرم افزار رمزساز ایران زمین استفاده کنیم؟

چگونه از نرم افزار رمزساز ایران زمین استفاده کنیم؟