مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-10سياسي

امام جمعه یزد: برای مذاکره، مذاکره نمی کنیم/ مسئولان در برابر دشمن ضعف نشان ندهند


امام جمعه یزد با بیان این که حمایت از نخبگان و جوانان برای دستیابی به خودکفایی اولویت اصلی دولت باشد، گفت: جلوی واردات بیرویه به سرعت گرفته شود و با حمایت از نخبگان همین کالاها در کشور تولید شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه دارالعباده با اشاره به اهمیت فرا رسیدن ماه صفر، اظهار کرد: این ایام، ایامی است که کاروان اسرای کربلا با مدیریت عظیم حضرت زینب کبری(س) در حال حرکت هستند و تحمل این سختی ها و مشقت ها واقعا کار بسیار سخت و غیرقابل تحمل برای دیگر افراد است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته از حرکت امام حسین(ع) افزود: ما باید با اتکا به توان خود و اعتماد به جوانان، دست از واردات برداریم و سعی بر گسترده رواج داشت و حتی چینی ها سه دهه با سختی فراوان به هیچ عنوان حاضر به استفاده از تولیدات خارجی نبودند و فقط چیزی را استفاده می کردند که در داخل کشورشان تولید شده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد: ما هم اگر در طول این 40 سال جلوی واردات را می گرفتیم الان در تمام مسائل خودکفا بودیم و نیازی به هیچ کشوری نداشتیم، در این صورت هم هست که اگر تحریم یا فشاری از کشورهای خارجی به ما تحمیل شود به هیچ عنوان آسیب نمی بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: برای مذاکره، مذاکره نمی کنیم/ مسئولان در برابر دشمن ضعف نشان ندهند

امام جمعه یزد: برای مذاکره، مذاکره نمی کنیم/ مسئولان در برابر دشمن ضعف نشان ندهند