مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 11:252021-09-10سياسي

همه مدیران اجرایی از روحیه مردمی رییس جمهور الگو بگیرند


حضور رییس جمهور در میان قشر محروم نشان دهنده روحیه انقلابی و مردمی بودن است و اگر این اقدام سرلوحه مدیران قرار گیرد موجب رفع مشکلات خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر گلپایگان اظهار کرد: باید ساختار مدیریتی کشور بر اساس شاخصه های انقلابی و همچنین اعتماد ملت ایران بازسازی شود.

امام جمعه گلپایگان افزود:دولت جدید قابلیت کار انقلابی و عزم جدی برای کارهای جهادی را دارد و می تواند شعارهای انقلابی ابتدای پیروزی انقلاب را تحقق بخشد.

وی با اشاره به سفرهای استانی رییس جمهور، گفت: خوزستان کانون اعتراضات بود و دشمن نیز روی مشکلات آن خطه موج سواری می کرد، رییس جمهور در نخستین روزهای کاری با سفر به این استان در میان مردم حضور پیدا کرد و این اقدام موجب سرافکندگی دشمنان نیز خواهند شد.

کرامتی گفت: محرومیت در کپرنشینان سیستان و بلوچستان به اوج رسیده است، حضور رییس جمهور در میان این قشر محروم نشان دهنده روحیه انقلابی و مردمی بودن است و اگر این اقدام سرلوحه مدیران قرار گیرد موجب رفع مشکلات خواهد شد.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: جمهوری اسلامی آماده مذاکره تنها برای رفع تحریم های ظالمانه است و در این مسیر بر اساس منافع و اقتدار ملی عمل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مدیران اجرایی از روحیه مردمی رییس جمهور الگو بگیرند

همه مدیران اجرایی از روحیه مردمی رییس جمهور الگو بگیرند