مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-10پزشكي

امدادرسانی هوایی به بیماران بدحال کرونا در روستای دورک دزفول


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از انجام عملیات مشترک امدادرسانی جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی به بیماران مبتلا به کرونا در منطقه روستایی دورک شهرستان دزفول خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از انجام عملیات مشترک امدادرسانی جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی به بیماران مبتلا به کرونا در منطقه روستایی دورک شهرستان دزفول خبر داد.

علی خدادادی در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات مشترک امدادرسانی به بیماران مبتلا به کرونا در منطقه صعب العبور دورک دزفول با همکاری تیم های درمانی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان اظهار کرد: با توجه به نیاز فوری امدادرسانی به بیماران این منطقه و صعب العبور بودن آن، بیماران بدحال کرونایی نیازمند بستری از طریق بالگرد اورژانس و با چند سورتی پرواز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: تیم های واکنش سریع و امداد و نجات این جمعیت نیز به صورت زمینی خود را به منطقه رساندند و پس از استقرار، ضمن همکاری با تیم های درمانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در بیماریابی، درمان بیماران و کمک به انتقال بیماران بدحال، نسبت به تامین کپسول های اکسیژن مورد نیاز سایر بیماران اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هوایی به بیماران بدحال کرونا در روستای دورک دزفول

امدادرسانی هوایی به بیماران بدحال کرونا در روستای دورک دزفول