مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-10سياسي

ساکتان فتنه نباید در دولت جدید مسئولیت بگیرند


اتفاقاتی شبیه فتنه 88 می تواند معیار خوبی باشد برای محک و شناسایی افراد که در آن زمان چگونه عمل کرده اند.

- ایسنا/البرز امام جمعه کرج گفت: اتفاقاتی شبیه فتنه 88 می تواند معیار خوبی باشد برای محک و شناسایی افراد که در آن زمان چگونه عمل کرده اند.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 19 شهریور کرج، با اشاره به سالروز وفات آیت الله سید محمود طالقانی اولین امام جمعه تهران، اظهار کرد: سال 1358 خبر ارتحال آیت الله طالقانی اولین امام جمعه بعد از انقلاب، ایران را در سوگ و ماتم برد کسی که امام او را ابوذر زمان خواند، زبانش را چون شمشیر مالک اشتر برنده و کوبنده دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه افزود: ایشان امام جمعه ترازی بود البته شش جمعه بیشتر خطبه نخواند بعد از دنیا رفت اما در همان شش خطبه خیلی محکم و باصلابت بود.

آن عده ای که به او پدر می گفتند و خودشان را چسبانده بودند به مرحوم آیت الله طالقانی در آن خطبه ایشان با صراحت و باقدرت فاصله گذاری کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در ادامه خاطرنشان کرد: از خطیب جمعه هم همین انتظار هست که حقایق را بیان و با فساد و کجی مبارزه کند؛ روشنگری و هدایت کند و با اشرافی گری و تجمل و رانت و فساد مبارزه کند چهره های نفاق و دشمنان را ترسیم و گفتمان رهبر انقلاب را تبیین کند و جریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکتان فتنه نباید در دولت جدید مسئولیت بگیرند

ساکتان فتنه نباید در دولت جدید مسئولیت بگیرند