مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 14:102021-09-10بين الملل

40 زخمی در حمله صهیونیست ها به راهپیمایی حمایت از اسرای فلسطینی


حمله نظامیان اشغالگر به راهپیمایی های امروز فلسطینی ها که در حمایت از اسرای دربند این رژیم انجام شد؛ دست کم 40 رخمی بر جای گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، صحن های مسجد الاقصی پس از نماز جمعه امروز صحنه تظاهرات باشکوه در حمایت از اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی بود.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی در حمایت از مقاومت و همبستگی با اسرا که تحت رفتار وحشیانه اداره زندان های رژیم اشغالگر روبه رو هستند، شعار سر دادند.

جوانان فلسطینی همچنین در مخالفت با هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان و رژیم اشغالگر شعار سر دادند و بر ادامه راه مقاومت و مبارزه با اشغالگران تاکید کردند.

در حین برگزاری این راهپیمایی، نظامیان صهیونیست در صحن های مسجد الاقصی مستقر شده بودند و حتی به روی پشت بام قبه الصخره و پیرامون مصلای باب الرحمه رفتند.

دیگر استان های کرانه باختری نیز به دعوت گروه های ملی و اسلامی شاهد فعالیت هایی در حمایت از اسرا و مخالفت با ادامه سرکوب آنها بوده است.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان حمله نظامیان اشغالگر به راهپیمایی های امروز فلسطینی ها در شهرک های بیتا و بیت دجن در استان نابلس دستکم 40 فلسطینی مجروح شده یا دچار حالت خفگی ناشی از استنشاق گاز اشک آور شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 زخمی در حمله صهیونیست ها به راهپیمایی حمایت از اسرای فلسطینی

40 زخمی در حمله صهیونیست ها به راهپیمایی حمایت از اسرای فلسطینی