مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 15:402021-09-10سياسي

برخی ساختارهای اداری کشور غلط است/مشکل در نظام پولی و بانکی


رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برخی ساختارهای اداری کشور غلط است، گفت: نظام بانکی و مالیاتی باید اصلاح شود.

- ، حجت الاسلام مجید نصیرایی جمعه شب در شورای اداری خراسان جنوبی که با حضور رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: کسی که بیشترین اشراف به مسائل خراسان جنوبی را دارد خود آیت الله رییسی است و حتی بسیاری از روستاهای استان را می شناسند.

رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی بیان کرد: به عنوان مثال بر موضوع نیاز خراسان جنوبی به آب و راه و کشاورزی اشراف کامل دارند.

نصیرایی با بیان اینکه افتخارات ما به برکت ایمان و تدین مردم شکل گرفته است، ادامه داد: این مسئله هم در ابتدای شکل گیری انقلاب و هم در ادامه آن و هم در رسیدن به اهداف و آرمان ها بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه اگر می خواهیم تمدن نوین اسلامی شکل بگیرد، مسئله فرهنگ را باید مد نظر قرار دهیم، گفت: متأسفانه به این حوزه کم توجهی شده است.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه ادامه داد: در حوزه فرهنگ نباید فقط به ساختمان و … توجه کرد و از محتوا غفلت نمود.

رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی از ساختارهای اداری کشور غلط و نادرست است، اظهارکرد: این ساختارهای غلط هیچ وقت نمی تواند آرمان های اسلامی و دینی را محقق کند و اکنون نظام مالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی ساختارهای اداری کشور غلط است/مشکل در نظام پولی و بانکی

برخی ساختارهای اداری کشور غلط است/مشکل در نظام پولی و بانکی