مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 19:002021-09-10اقتصادي

نقاط تلاقی آب و فاضلاب اهواز شناسایی می شوند


مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه شناسایی نقاط تلاقی آب و فاضلاب به صورت پیوسته بر روی شبکه توزیع آب اهواز در حال انجام است، گفت: در هفته گذشته سه مورد تلاقی آب و فاضلاب در مرکز شهر اهواز شناسایی و رفع مشکل شد.

- ایسنا/خوزستان مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه شناسایی نقاط تلاقی آب و فاضلاب به صورت پیوسته بر روی شبکه توزیع آب اهواز در حال انجام است، گفت: در هفته گذشته سه مورد تلاقی آب و فاضلاب در مرکز شهر اهواز شناسایی و رفع مشکل شد.

سعید دشتی زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر خوشبختانه حدود 85 تا 90 درصد از آب شهر اهواز از طریق رودخانه کرخه و آب حیات تامین می شود که این موضوع کیفیت آب اهواز را افزایش داده است.

وی در خصوص تلاقی آب و فاضلاب در برخی از مناطق اهواز افزود: این مساله به صورت احتمالی و به شکل یک اتفاق گاهی در شبکه توزیع رخ می دهد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: به کمک سیستم های نوین در حال بررسی شبکه توزیع آب اهواز هستیم تا نقاطی که آب و فاضلاب تلاقی دارند، شناسایی و نسبت به حل مشکل آن نقاط اقدام شود.

دشتی زاده عنوان کرد: این نقاط بر روی زمین و مشهود نیستند و حتما باید به وسیله سیستم ها و تجهیزات خاص کار شناسایی آن ها انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط تلاقی آب و فاضلاب اهواز شناسایی می شوند

نقاط تلاقی آب و فاضلاب اهواز شناسایی می شوند