مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 19:152021-09-10بين الملل

آمریکایی ها پیش از ترک سوریه، باید به ما اطلاع دهند


نماینده شورای دموکراتیک سوریه در سخنانی تأکید کرد: «ارتش آمریکا پیش از اقدام به خروج از سوریه می بایست کُردهای سوری را از تصمیم نهایی خود با خبر سازد و این تصمیم را گام به گام اجرا کند».

- به نقل از المیادین، در پی خروج نظامیان ارتش آمریکا از خاک افغانستان نماینده شورای دموکراتیک سوریه خطاب به سران ایالات متحده تأکید کرد که مقامات واشنگتن باید پیش از خروج از سوریه، به ما اطلاع دهند .

بسام صقر عضو هیأت رییسه و نماینده این شورا در واشنگتن با ادعای اینکه فقدان حضور آمریکا در سوریه به مثابه یک خلاء امنیتی بزرگ در این کشور است، افزود: ارتش آمریکا پیش از اقدام به خروج از سوریه می بایست کُردهای سوری را از تصمیم نهایی خود با خبر سازد و این تصمیم را گام به گام اجرا کند .

صقر در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک نیز مطرح کرد: ما می دانیم که آمریکایی ها دیر یا زود سوریه را ترک می کنند، اما از آنها می خواهیم تا زمان دستیابی به یک توافق فراگیر سیاسی در سوریه باقی بمانند .

گفتنی است که روز گذشته (جمعه) در پی شورش زندانیان زندان غویران، بالگردهای آمریکایی به طور پیوسته بر فراز شهر حسکه سوریه در شمال شرقی این کشور به پرواز درآمدند.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد: در پی شورش زندانیان داعشی در داخل زندان غویران در شمال شرقی سوریه، آژیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها پیش از ترک سوریه، باید به ما اطلاع دهند

آمریکایی ها پیش از ترک سوریه، باید به ما اطلاع دهند