مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 20:152021-09-10اقتصادي

توزیع 70 آبگرمکن خورشیدی میان روستاییان و عشایر چاروسا


رییس منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه از توزیع 70 آبگرمکن خورشیدی بین روستاییان و عشایر چاروسا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، هدایت الله آویزش در سفر به قلعه رییسی از توزیع آبگرمکن خورشیدی در روستاهای چاروسا خبر داد و گفت: توزیع آبگرمکن خورشیدی در راستای اجرای طرح صیانت از جنگل ها، به صورت رایگان بین روستاییان و عشایر بخش چاروسا آغاز شد.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه با بیان اینکه کاهش و قطع وابستگی به استفاده از چوب و هیزم و گونه های مرتعی برای تامین سوخت و تهیه آب گرم بهداشتی و پخت و پز، از اهداف توزیع رایگان آبگرمکن خورشیدی است خاطرنشان کرد: بیش از 200 آبگرمکن خورشیدی به شهرستان کهگیلویه اختصاص داده شد و قرار است در سطح شهرستان و روستاهاییان و عشایر توزیع شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد 70 آبگرمکن به روستاهای چاروسا اختصاص داده شد ادامه داد: این آبگرمکن ها قرار است در روستاهای لاش، شوار، دارگنجی، چم لپو و فاریاب توت و روستاهای هدف که در دل جنگل قرار دارند توزیع شود.

آویزش با بیان اینکه این آبگرمکن ها به صورت رایگان بین مردم توزیع و نصب می شوند تصریح کرد: هزینه هر آبگرمکن برای منابع طبیعی بیش از 20 میلیون تومان تا نصب آن مشخص شد که باید مردم بابت اقدام نسبت به مواظبت از جنگل اقدامات لازم را انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 70 آبگرمکن خورشیدی میان روستاییان و عشایر چاروسا

توزیع 70 آبگرمکن خورشیدی میان روستاییان و عشایر چاروسا