مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 02:252021-09-10اقتصادي

پیشنهاد رییس کمیسیون اقتصادی مجلس به وزیر اقتصاد


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: از نظر بنده مهم ترین اولویت امروز کشور مدیریت و هدایت نقدینگی از طریق تشکیل شرکت پروژه ها و صندوق پروژه ها برای اجرایی کردن طرح های اقتصادی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمدرضا پورابراهیمی در گفت وگو با ایسنا، درباره راهکارهای بهبود وضعیت اقتصادی کشور، بیان کرد: از نظر بنده تا زمانی که حجم نقدینگی سرگردان در کشور در صندوق های سرمایه گذاری قرار نگیرد و وارد بازارهای موازی شود، تلاطم ایجاد کرده و همه بخش ها را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

نظر ما بر این است که بزرگ ترین ظرفیت نظام اقتصادی از حجم نقدینگی موجود در کشور، استفاده کند و بهترین راهکار برای این امر نیز بازار سرمایه است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه اظهار کرد: پیشنهاد ما به وزیر اقتصاد و تیم اقتصادی دولت این است که با فرآیند تشکیل صندوق پروژه و شرکت پروژه ها و سپس از طریق عرضه آن ها در بازار سرمایه و پشتیبانی و حمایت دولت در ابتدا به سمت اجرای پروژه های اقتصادی کشور حرکت کنند.

یعنی با استفاده از ظرفیت های وزارت نفت، نیرو و صمت، شرکت پروژه تشکیل شده و منابع در قالب آن ها مطرح شده و سپس در بازار سرمایه عرضه شده و منابع مردم نیز جذب شده و پروژه های اقتصادی کشور اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد رییس کمیسیون اقتصادی مجلس به وزیر اقتصاد

پیشنهاد رییس کمیسیون اقتصادی مجلس به وزیر اقتصاد