مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 02:452021-09-10سياسي

12 واحد صنفی متخلف در زمینه ی کرونا در مراغه پلمب شد


فرمانده انتظامی مراغه به تداوم اجرای طرح نظارت بر صنوف با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان اشاره کرد و گفت: طرح طی دو هفته اخیر 12 واحد صنفی متخلف در سطح این شهرستان پلمب شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی مراغه به تداوم اجرای طرح نظارت بر صنوف با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان اشاره کرد و گفت: طرح طی دو هفته اخیر 12 واحد صنفی متخلف در سطح این شهرستان پلمب شد.

سرهنگ توحید فارسی اظهار کرد: این واحدهای صنفی به علّت نداشتن پروانه ی کسب و رعایت نکردن مقررات اعلامی از سوی ستاد مقابله با کرونا، پس از هماهنگی با مقام قضایی پلمب و علاوه بر آنها به تعداد دیگری از مغازه داران نیز تذکر داده شد.

به گفته وی، ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی با همکاری و همراهی ستاد مقابله با کرونای شهرستان به صورت روزانه از واحدهای صنفی بازدید می کنند و صاحبان این واحدها برای جلوگیری از برخورد قضایی، باید با جدیت به توصیه ها عمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، سرهنگ فارسی با بیان اینکه تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع بیماری کرونا در این ایام در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده ی هرگونه تخلف صنفی، به ویژه موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 واحد صنفی متخلف در زمینه ی کرونا در مراغه پلمب شد

12 واحد صنفی متخلف در زمینه ی کرونا در مراغه پلمب شد