مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-11فرهنگي

سینما رسانه ای نافذ است/ تشریح برنامه های روز سینما در فارس


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: روز ملی سینما برای ارج نهادن بر هنری فراموش نشدنی است زیرا سینما به عنوان رسانه ای نافذ و تعیین کننده عمل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صابر سهرابی با اشاره به اینکه روز ملی سینما، روزی برای ارج نهادن بر هنری فراموش نشدنی است به تشریح برنامه های ویژه این ایام که همزمان با 21 شهریور، روز ملی سینما برگزار خواهد شد پرداخت.

وی افزود: سینما رسانه ای است نافذ و تعیین کننده و امروزه، می توان برای بسترسازی و عملیاتی کردن برنامه ها و راهبردهای کلان ملی و بین المللی از این رسانه بهره گیری کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با امید به فراهم شدن روزهای پررونق سالن های سینما، افزود: برای فهم سینما به طور کلی و سینمای یک کشور به نحو خاص نمی توان از عناصر و ویژگی های فرهنگی غفلت کرد.

او ادامه داد: برای فهم بهتر چیستی ها و چگونگی های سینمای امروز نیز باید سینما را به عنوان یکی از عناصر فرهنگی در نظر آورد و بعد در چارچوب فرهنگ خودمان، به فهم مؤلفه ها و ویژگی های سینمای ایرانی در کشور اسلامی مان دست یافت.

سهرابی آیین گرامیداشت فعالان فیلم سازی، تکریم از آموزشگاه های آزاد سینمایی، شرکت های فیلمسازی، مدیران و کارکنان آن، و همچنین رونمایی از پوستر دهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه شیراز را از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما رسانه ای نافذ است/ تشریح برنامه های روز سینما در فارس

سینما رسانه ای نافذ است/ تشریح برنامه های روز سینما در فارس