مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-11اجتماعي

کلاس حضوری هیچ جایگزینی ندارد


هر چقدر هم اگر تجهیزات بروز و کافی برای آموزش مجازی در اختیار دانش آموزان قرار دهیم اما کلاس حضوری با هیچ سیستم و سامانه ای قابل جایگزینی نیست.

- ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش وپرورش گلستان گفت: هر چقدر هم اگر تجهیزات بروز و کافی برای آموزش مجازی در اختیار دانش آموزان قرار دهیم اما کلاس حضوری با هیچ سیستم و سامانه ای قابل جایگزینی نیست.

احسان گوهری راد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال تحصیلی 1400-1401، حدود 385 هزار دانش آموز در سطح استان خواهیم داشت که این تعداد 11 هزار نفر بیشتر از سال قبل از آن است.

وی افزود: از اول مهرماه شروع سال تحصیلی جدید را خواهیم داشت اما این موضوع به معنای این نیست که از همان روز اول سال تحصیلی، همه کلاس ها را به صورت حضوری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فرایند آموزشی را از اول مهرماه شروع خواهیم کرد، گفت: اینکه آموزش به صورت کاملاً مجازی یا ترکیب مجازی و حضوری و یا در برخی مدارس کوچک به صورت حضوری و در برخی مدارس دیگر مجازی باشد، در این هفته مشخص می شود.

مدیرکل آموزش وپرورش گلستان با اشاره به اینکه از اول مهرماه فرایند تدریجی برای حضوری شدن همه کلاس ها اتفاق خواهد افتاد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با آماده شدن شاخصه های بهداشتی مورد تأکید ستاد ملی مقابله با کرونا، رفته رفته همه مدارس را به صورت حضوری داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس حضوری هیچ جایگزینی ندارد

کلاس حضوری هیچ جایگزینی ندارد