مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-11سياسي

جامعه مهدوی نیاز به انسجام ساختاری دارد


نائب رییس شورای حوزه های علمیه استان یزد با بیان این که جامعه مهدوی نیاز به انسجام ساختاری دارد، گفت: آموزش و پرورش هم باید ساختار منسجمی داشته باشد و هم غلبه گفتمانی تا بتواند به اهداف و مأموریتش دست یابد.

- ایسنا/یزد نائب رییس شورای حوزه های علمیه استان یزد با بیان این که جامعه مهدوی نیاز به انسجام ساختاری دارد، گفت: آموزش و پرورش هم باید ساختار منسجمی داشته باشد و هم غلبه گفتمانی تا بتواند به اهداف و مأموریتش دست یابد.

آیت الله سید کاظم مدرسی در نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز آموزش و پرورش استان خواستار تقویت انسجام ساختاری دانش آموزان حول محور کلمه توحید شد و گفت: نماز را تنها برای ثواب به بچه ها معرفی نکنید و به معرفی سایر اهداف و ابعاد نماز هم بپردازید.

وی با تاکید بر این که جامعه مهدوی نیاز به انسجام ساختاری دارد، یکی دیگر از اهداف نماز را تقویت گفتمان دینی با محوریت قرآن و عترت بیان کرد و گفت: آموزش و پرورش هم باید ساختار منسجمی داشته باشد و هم غلبه گفتمانی تا بتواند به اهداف و مأموریتش دست یابد و با این رویکرد است که می توانیم نسل جوان و ارزشمندی را تحویل جامعه بدهیم.

محسن موحدی فرد مدیر کل اموزش و پرورش استان نیز در این نشست از تلاش و همکاری همه دستگاه ها و شرکای فرهنگی آموزش و پرورش در امر اقامه نماز ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه مهدوی نیاز به انسجام ساختاری دارد

جامعه مهدوی نیاز به انسجام ساختاری دارد