مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-11سياسي

تجلیل بنیاد فرهنگی البرز از 59 چهره/ «نوبل ایرانی» به چه کسانی رسید؟


مراسم اعطای جایزه البرز 1400 با حضور 6 دانشمند برتر این جایزه برگزار شد و همچنین از 53 نخبه دیگر به صورت غیرحضوری تجلیل بعمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم اعطای جایزه البرز 1400 با حضور 6 دانشمند برتر این جایزه به صورت مجازی برگزار شد.

**افزایش 80 درصدی رقم نقدی جایزه بنا بر این گزارش، حیدر ارشدی مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: جایزه البرز موسوم به نوبل ایرانی با پیشینه ای 60 ساله از اندیشه و سرشت پاک مرحوم حسینعلی البرز نشات گرفته است و تاکنون چندین هزار نفر از نخبگان، دانشجویان و دانش آموزان ایرانی مورد حمایت و تشویق بنیاد فرهنگی البرز قرار گرفته اند.

دبیرکل جایزه البرز تاکید کرد: در سال 1400 شاهد اعمال تغییراتی در بخش نخبگان جایزه البرز هستیم که طراحی ساختار دبیرخانه جایزه البرز ، افزایش رقم نقدی جایزه البرز و تغییر نحوه انتخاب نفرات برتر و منتخبین جایزه البرز از جمله این تغییرات هستند؛ همچنین رقم نقدی جایزه صرفا در بخش نخبگان و مراسم امروز 26 میلیارد ریال است که بیش از 80 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز با تاکید بر اینکه بنیاد البرز تمامی اهتمام خود را بر اجرای این جایزه گذاشته تا از مقام علم تقدیر و تجلیل کند، افزود: در مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل بنیاد فرهنگی البرز از 59 چهره/ «نوبل ایرانی» به چه کسانی رسید؟

تجلیل بنیاد فرهنگی البرز از 59 چهره/ «نوبل ایرانی» به چه کسانی رسید؟