مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-11پزشكي

وقتی آرایشگرها پزشک می شوند


رییس سازمان نظام پزشکی لرستان گفت: سرفصل های مشکلات و بیماری های پوست مربوط به رشته پزشکی  است، آرایشگاه ها و دیگر رشته ها حق دخالت در این امور را ندارند.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان نظام پزشکی لرستان گفت: سرفصل های مشکلات و بیماری های پوست مربوط به رشته پزشکی  است، آرایشگاه ها و دیگر رشته ها حق دخالت در این امور را ندارند.

دکتر علاءالدین شیخی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اخیراً شکایات رسیده مربوط به زیبایی، که افراد به مراکز غیرمجاز و فاقد پروانه مراجعه کرده اند در سازمان نظام پزشکی استان رو به افزایش است.

وی ادامه داد: روزانه بیمارانی داریم که با مراجعه به افراد فاقد صلاحیت در حوزه پوست و زیبایی و پرداخت هزینه های گزاف دچار عوارض شدید شده اند که متاسفانه بعضی از این عوارض برگشت ناپذیر است.

رییس سازمان نظام پزشکی لرستان گفت: انتظار این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان تخصصی غیردولتی از مردم فهیم لرستانی این است که برای مسائل زیبایی و سلامت پوست به پزشکانی که دارای مجوز لازم از سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت هستند و دارای تبحر و تجربه کافی بوده و گواهی دوره های مربوطه را از این دو سازمان اخذ کرده اند مراجعه کنند.

شیخی بیان کرد: باتوجه به اینکه سرفصل های مشکلات و بیماری های پوست مربوط به رشته پزشکی است، آرایشگاه ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی آرایشگرها پزشک می شوند

وقتی آرایشگرها پزشک می شوند