مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-11سياسي

فعالیت فرهنگی شهید مدنی، هویت بخش بود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، در وصف شهید آیت الله مدنی گفت: فعالیت فرهنگی این شخصیت برجسته، هویت بخش بود.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، در وصف شهید آیت الله مدنی گفت: فعالیت فرهنگی این شخصیت برجسته، هویت بخش بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی صبح روز شنبه 20 شهریور در کنگره ملی شهید محراب آیت الله مدنی، افزود: خطبه 238 نهج البلاغه با شخصیت شهید مدنی تطبیق دارد که در زمان خود توانست کجی ها را راست کرده و اعوجاجات جامعه را درست کند.

وی تصریح کرد: شهید مدنی عالمی بود که توانست در جامعه زمان خود از مجرای علم هویت بخشی کرده و طهارت باطنی این شهید بزرگوار باعث ماندگاری آثار اجتماعی او شد.

امام جمعه همدان بیان کرد: شهید مدنی مجتهد انقلابی بود که کارهای اجتماعی بسیاری انجام داد و از برکات این شهید تأسیس صندوق قرض الحسنه مهدیه، درمانگاه مهدیه، مسجد مهدیه و آثار با برکت دیگری بود که در حال حاضر نیز خدمات اجتماعی ارائه می دهند.

شعبانی درباره کنگره شهید مدنی نیز گفت: دبیرخانه کنگره از سال 99 توسط موسسه شهید محراب تشکیل شد، شورای سیاستگذاری نیز با حضور حجت الاسلام حاجی علی اکبری کار خود را شروع کرد، شورای برگزاری کنگره نیز فعالیت خود را آغاز کرد و هفت عنوان کتاب به چاپ رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت فرهنگی شهید مدنی، هویت بخش بود

فعالیت فرهنگی شهید مدنی، هویت بخش بود