مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-11اقتصادي

ثبت اختراع ترکیب مواد اصطکاکی بدون مس برای تولید لنت ترمز


رییس مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از ثبت اختراع ترکیب مواد اصطکاکی بدون مس برای تولید لنت ترمز خودرو توسط یکی از واحدهای فناور مستقر در این مرکز خبر داد.

- رییس مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی خبرداد: ثبت اختراع ترکیب مواد اصطکاکی بدون مس برای تولید لنت ترمز ایسنا/اردبیل رییس مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از ثبت اختراع ترکیب مواد اصطکاکی بدون مس برای تولید لنت ترمز خودرو توسط یکی از واحدهای فناور مستقر در این مرکز خبر داد.

برومند صلاحی 20 شهریور با اعلام این خبر افزود: این محصول توسط شرکت دانش سازان لنت مهراد از واحدهای فناور مستقر در این مرکز طراحی و پس از ثبت برند با نام لنت مهراد، در مرحله تولید تجاری است.

رییس مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: با تداوم حمایت های این مرکز و سایر سازمان ها مربوطه، میزان تولید این محصول در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت و دانش فنی تولید مواد اصطکاکی لنت ترمز در کشور نهادینه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت دانش سازان لنت مهراد و مخترع این محصول هم گفت: این شرکت توانسته است ملزومات تولید این محصول و همچنین ایجاد دانش فنی درزمینهٔ طراحی ترکیب مواد اصطکاکی مورداستفاده در لنت ترمز خودرو -از فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اختراع ترکیب مواد اصطکاکی بدون مس برای تولید لنت ترمز

ثبت اختراع ترکیب مواد اصطکاکی بدون مس برای تولید لنت ترمز