مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-11اجتماعي

جاذبه های دیدنی جاده چالوس توسعه می یابد/ایجاد ظرفیت گردشگر ی-مذهبی


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: توسعه گردشگر ی روستا یی و مذهبی در جاده کرج چالوس در دست اقدام قرار دارد.

-  مرتضی نیکرو، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: طی نشستی با حضور دهیار روستا ی تکیه سپهسالار در محل معاونت گردشگر ی اداره کل بر گزار و توافقا تی در راستای راه اندازری منطقه گردشگری مذهبی در جاده چالوس حاصل شد.

معاون گردشگر ی البرز اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و مناسب روستا واقع در جاده چالوس و وجود بقعه متبرک امامزاده ابراهیم(ع) سالانه پذیرای گردشگر ان و زائر ان بسیار ی از نقاط مختلف است.

وی اضافه کرد: بر این اساس طی سنو ات گذشته به همت شورا ی اسلامی و دهیاری روستا و در راستا ی رفاه حال مسافر ان عبور ی با همکاری نهاد های مربوطه اقداماتی در خصوص دیوار کشی و احداث پارکینگ انجام شده است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: عدم وجود سرویس بهداشتی مناسب در نقاط گردشگر ی روستا از جمله عمده معضلا تی است که مشکلا ت عدیده ای را برا ی اهالی، زائر ان و گردشگر ان ایجاد کرده و همین امر زمینه لازم به منظور رفاه حال مسافر ان، جلو گیر ی از آلودگی های زیست محیطی، رود خانه، آب شرب مصرفی را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاذبه های دیدنی جاده چالوس توسعه می یابد/ایجاد ظرفیت گردشگر ی-مذهبی

جاذبه های دیدنی جاده چالوس توسعه می یابد/ایجاد ظرفیت گردشگر ی-مذهبی