مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-11سياسي

دومین جشنواره رسانه ای «ابوذر» در استان مرکزی برگزار می شود


مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی گفت: دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان با محورهای امنیت پایدار، امیدآفرینی ، نشاط اجتماعی، سبک زندگی و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک احسان ربیعی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام برگزاری دومین جشنواره استانی رسانه ای ابوذر در استان مرکزی اظهار کرد: دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان مرکزی با محورهای امنیت پایدار، امیدآفرینی ، نشاط اجتماعی، سبک زندگی، روحیه جهادی و انقلابی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی، آسیب های اجتماعی، مدیریت بر فضای مجازی،اتکا بر توانمندی های داخلی، مانع زدایی از تولید و دشمن شناسی برگزار می شود.

وی افزود: موضوعاتی همچون طلاق، اعتیاد، قاچاق، گران فروشی، محرومیت و بیکاری از زیرمجموعه های محور آسیب های اجتماعی است که اصحاب رسانه می توانند علاوه بر اینکه با فعالیت های محتوایی خود در راستای از رفع آسیب های اجتماعی تلاش کنند همچنین آثار فاخر خود را به جشنواره ارسال کنند.

مسئول سازمان رسانه استان مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به گرامیداشت چهل و یکمین هفته دفاع مقدس توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی یکی از رویکردهای مهم دومین جشنواره ابوذر در استان مرکزی است که امیدواریم رسانه های استان که تلاش های زیادی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره رسانه ای «ابوذر» در استان مرکزی برگزار می شود

دومین جشنواره رسانه ای «ابوذر» در استان مرکزی برگزار می شود