مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-11سياسي

دومین دوره طرح استعدادهای قرآنی در زنجان برگزار شد


رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی زنجان از برگزاری دومین دوره از مسابقات سراسری طرح استعدادهای قرآنی در زنجان خبر داد.

- ، مهدی ورقایی با اشاره به برگزاری دومین دوره از مسابقات سراسری طرح استعدادهای قرآنی در زنجان، گفت: این مسابقات به شیوه سراسری ویژه منتخبین فاز تطبیقی ودر 13 شهریورماه به شیوه مجازی و آنلاین برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات تعداد 35 نفر از نخبگان سراسر کشور از 20 استان حضور داشته و در رشته قرائت تحقیق و حفظ با یکدیگر به رقابت پرداختند که از استان زنجان مهدی کردلو در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

ورقایی درخصوص نحوه اجرای این مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات 5 قرعه از قبل اعلام شده بود و قطعاتی که از پیش انتخاب شده بود به صورت قرعه از سوی داوران انتخاب و متسابقین به اجرا پرداختند.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی زنجان گفت: طرح استعدادهای قرآنی یک طرح 5 ساله قرآنی است که در سال گذشته مرحله تقلیدی این طرح برگزار و پذیرفته شدگان طرح تقلید وارد مرحله تطبیقی در سال 1400.

طرح استعدادهای قرآنی در سال 1400 با واگذاری و انعقاد تفاهم نامه با موسسه کلمه النور در زنجان برگزار شد.

ورقایی افزود: سال دوم فاز تطبیق به افرادی که نمره (70) از (100) را کسب نمایند مدرک قرائت تکمیلی (سطح 5) و در پایان سال سوم ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره طرح استعدادهای قرآنی در زنجان برگزار شد

دومین دوره طرح استعدادهای قرآنی در زنجان برگزار شد