مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 06:202021-09-11سياسي

تبدیل علم به ثروت هدفگذاری وزارت علوم/ اشتغالزایی نیاز به وحدت حوزه و دانشگاه دارد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در وزارت علوم تلاش خواهیم کرد از تبدیل علم به تولید و ثروت برسیم گفت: اشتغالزایی و اشتغال پذیری جزو برنامه های ماست که اگر حوزه های علمیه در کنار موسسات و دانشگاه ها قرار گیرند خروجی این وحدت آثار قابل توجهی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی زلفی گل پیش از ظهر امروز در کنگره شهید آیت الله مدنی اظهار کرد: خداوند را هزاران بار شکر می کنیم که قدرت سخت و نظامی ما هر روز قدرتمند از قبل می شود و امیدواریم با تلاش متولیان امر فرهنگ، قدرت نرم کشور هم توسعه یابد.

وی برگزاری کنگره های فرهنگی مانند بزرگداشت مقام شهید مدنی را حرکتی خداپسندانه در افزایش قدرت نرم دانست و گفت: باور داریم هر مسوولی و مدیری در راستای اهداف شهدا گام بردارد و تلاش کند حتما عاقبت بخیر خواهد شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه عاقبت بخیری، بزرگترین نعمت خداوند به انسان است، گریزی به شخصیت شهید مدنی زد و گفت: این شهید والامقام ویژگی های منحصر به فردی داشتند که یکی از آنها قدرت انسجام بخشی و سیستم بخشی است که باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه روحانیت معزز همواره ملجا امن مردم بودند و همواره تلاش کردند سرمایه های اجتماعی را ارتقا دهند خاطرنشان کرد: امروز بزرگترین چالش کشور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل علم به ثروت هدفگذاری وزارت علوم/ اشتغالزایی نیاز به وحدت حوزه و دانشگاه دارد

تبدیل علم به ثروت هدفگذاری وزارت علوم/ اشتغالزایی نیاز به وحدت حوزه و دانشگاه دارد