مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-11سياسي

غفلت از امام جامعه را دچار آسیب می کند


سخنران حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه غفلت از امام زمان(عج) جامعه را دچار آسیب ها و مشکلات می کند، گفت: بر اساس روایات مختلف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی در محفل عزاداری دهه اول صفر در حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: یکی از علل مهم که موجب آسیب رسیدن به جامعه بشری شده غفلت از ارتباط میان انسان و خداست و این ارتباط باید تقویت شود تا جامعه از آسیب در امان بماند.

وی اضافه کرد: بر اساس روایات مختلف اهل بیت(ع) همان وسیله ای هستند که در قرآن کریم از آن برای ارتباط انسان با خداوند متعال نام برده شده است؛ زیارت با اشاره به اینکه هر خیری به واسطه امام به مردم می رسد، عنوان کرد: رضایتنامه خداوند متعال از انسان را امام امضا می کند و در حقیقت ائمه اطهار(ع) هستند که موجب نزدیکی ما به خداوند متعال می شوند.

وی با تاکید بر اینکه غفلت از ارتباط ما با ائمه اطهار(ع) موجب استرس و نگرانی می شود، مطرح کرد: کسی که ارتباط با امام داشته باشد به سکون و قرار می رسد اما زمانی که دست انسان از امام زمان(عج) جدا شود با انواع آسیب ها روبرو می شود.

مؤمنی خاطرنشان کرد: تمام مشکلی که در کربلا به وجود آمد به علت نشناختن امام بود چراکه اگر امام زمان خود را درست می شناختند وقایع کربلا را رقم نمی زدند و ما هم امروز اگر نتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از امام جامعه را دچار آسیب می کند

غفلت از امام جامعه را دچار آسیب می کند