مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-11اجتماعي

پیاده روی اربعین از 500 کیلومتری کربلا/ بی صبرانه متتظر زائران ایرانی هستیم+فیلم


بسیاری از زائران عراقی از مسیرهای دور تا حتی بیش از 500 کیلومتری کربلا حرکت خود را آغاز کردند و در مسیر پیاده روی اربعین قدم گذاشتند و منتظر تشرف زائران ایرانی و حضور انها در مسیر عشق هستند.

- 480 کیلومتری مسیر کربلا در اربعین 1400 800 موکب در مسیر بصره تا ذی قار راه اندازی شد وی می افزاید: از بصره تا استان ذی قار هر ساله بیش از 800 موکب راه اندازی می شود که هر کدم از این موکب داران برکات سیدالشهدا (ع) را دیدند و حس کردند.

برای همین است که هر سال تعداد موکب های اربعینی در این مسیر بیشتر می شود و عاشقان حسینی سعی می کنند به هر شیوه ای به زائران خدماتی ارائه دهند و در ثواب زیارت آنها شریک شوند.

البته بیشتر موکب های مسیر بصره تا ذی قار حدود یک هفته فعال هستند و بعد از آن به سمت کربلا حرکت می کنند و در بین سایر خادمان حسینی حضور می یابند.

ورود زائران کویت به عراق/ امیدواریم مرزهای زمینی ایران هم باز شود شیخ حسین با بیان اینکه ما منتظر دیدار زائران ایرانی از مرزهای جنوبی هستیم، می افزاید: در سال های گذشته خادم مردم اهواز و خوزستان و بوشهر و سایر شهرهای ایران هم بودیم و همچنان نیز با وجود اینکه دولت ما مجوزی برای ورود زمینی زوار صادر نکرده، امیدوار هستیم که مرزها باز شود و دوستان ایرانی خود را ببینیم و در کنار آنها به سمت کربلا برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین از 500 کیلومتری کربلا/ بی صبرانه متتظر زائران ایرانی هستیم+فیلم

پیاده روی اربعین از 500 کیلومتری کربلا/ بی صبرانه متتظر زائران ایرانی هستیم+فیلم