مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-11سياسي

تبیین شخصیت دومین شهید محراب


شهید آیت الله مدنی، عالم ربانی و روحانی مبارز جریانات سیاسی بود که بارها دستگیر و تبعید شد اما در این مسیر انقلابی که تا زمان پیروزی حق بر باطل گام برمی داشت، - همواره با جوانان همراه بوده و قهرمان جوانان دیروز به شمار می رفت.

در آستانه ی چهل و سومین سالگرد شهادت شهید آیت الله مدنی، نشست تخصصی تبیین شخصیت دومین شهید محراب با همت سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی برگزار شد و در این راستا موضوعاتی هم چون شهید مدنی اسوه ولایتمداری و توجه به جوانان، شاخص ترین ویژگی های شخصیتی و سیره اخلاقی ایشان و مهمترین عوامل محبوبیت شهید آیت الله مدنی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست حجت الاسلام میکاییل اسکندری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، میکاییل جمالپور، عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور تبریز، احمد حسین انزابی، پژوهشگر و نویسنده، جعفر محسنی، رییس سازمان جهاددانشگاهی استان و احد حاجی بلند، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی سخنانی را ایراد کردند.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام میکاییل اسکندری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، در خصوص ویژگی های شخصیتی شهید مدنی، اظهار کرد: جایگاه این شهید گرانقدر، والاتر از تعاریف و بیان رویکرد این شهید محراب است، اما با برگزاری چنین نشس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین شخصیت دومین شهید محراب

تبیین شخصیت دومین شهید محراب