مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-11سياسي

مدارس قرآنی با تغییر در سیستم آموزشی آینده کشور را متحول کنند


امام جمعه یزد با تاکید بر اهمیت کادرسازی گفت: مدارس قرآنی با تغییر در سیستم آموزشی و اولویت دادن به تربیت دینی و قرآنی، آینده کشور را با تربیت نیروهای متدین متحول کنند.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح شنبه در دیدار با مسئولان یکی از مدارس قرآنی یزد با ابراز خرسندی از فعالیت مدارس قرآنی در یزد و تربیت نونهالان بر اساس تربیت اسلامی و قرآنی اظهار داشت: ما نیز همواره بر راه اندازی مجتمع های قرآنی در کنار مدارس و تربیت دینی دانش آموزان و کادرسازی برای آینده تاکید داشته ایم.

وی تاکید کرد: تربیت نیرو برای آینده بسیار حائز اهمیت است و در تربیت این نیروها باید مقوله های دینی و اخلاقی به شکل ویژه مدنظر باشد.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه تجربه راه اندازی دبیرستان معارف را در شهرکرد داریم، افزود: کادرسازی در این دبیرستان اتفاق افتاده و اکنون دانش آموزانی که در این مدرسه تحصیل کرده اند، در حال اداره شهر و استان هستند و عده ای از آنها نیز افراد اثرگذار و کارشناس در امور دینی و مذهبی شده اند.

ناصری با بیان اینکه سیستم آموزشی ما نیازمند تحول است، اظهار داشت: سه عنصر تدین، تعقل و تفکر از سیستم آموزشی ما توسط غربی ها از صد سال پیش حذف شده و آموزش های ارائه شده، سطحی و بر اساس بخوان، حفظ کن، نمره بگیر بوده است که در این سبک، مقوله خلاقیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس قرآنی با تغییر در سیستم آموزشی آینده کشور را متحول کنند

مدارس قرآنی با تغییر در سیستم آموزشی آینده کشور را متحول کنند