مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-11اجتماعي

لزوم همراهی مردم در تامین تجهیزات آموزش مجازی برای دانش آموزان


مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه دانش آموزان به ملزومات آموزش مجازی نیاز دارند، گفت:امسال شور عاطفه ها در استان قم، از 20 شهریور با بهره گیری از روش های غیرحضوری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزار می شود، گفت: امسال نیز شور عاطفه ها در استان قم، از 20 شهریور تا 11 مهر، با بهره گیری از روش های غیرحضوری برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با اشاره به اینکه دانش آموزان کمتر برخوردار به ملزومات آموزش مجازی نیاز دارند و از مردم خیر درخواست داریم تا بیشتر به فکر آنها باشند، افزود: شور عاطفه ها همه ساله قبل از شروع سال تحصیلی با هدف تأمین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به همزمانی این رویداد با ماه های عزاداری، عنوان آن به شور عاطفه ها تغییر کرده است و شعار امسال هم باهم مشق محبت بنویسیم خواهد بود، ادامه داد: دفاتر پنجگانه و 86 مرکز نیکوکاری استان برای دریافت کمک های مردمی آمادگی لازم را دارا هستند.

میرشکار با اشاره به اینکه کد دستوری #025*8877* و شماره کارت 6104337886948379 برای کمک به دانش آموزان نیازمند پیش بینی شده است، افزود: برای تأمین ملزومات و تجهیزات آموزش مجازی به کمک مردم و خیران نیازمندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همراهی مردم در تامین تجهیزات آموزش مجازی برای دانش آموزان

لزوم همراهی مردم در تامین تجهیزات آموزش مجازی برای دانش آموزان