مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-11اقتصادي

تلاش دلالان در ایجاد بازار سیاه برای برنج سفید بومی


دلالان با خرید یکباره محصول از کشاورزان بلافاصله پس از برداشت برنج شرایط کمبود برنج را در بازار ایجاد می کنند و با سیاه جلوه دادن آن راه برای واردات برنج خارجی باز می کنند.

- ایسنا/گیلان مدیر جهاد کشاورزی رضوانشهر گفت: دلالان با خرید یکباره محصول از کشاورزان بلافاصله پس از برداشت برنج شرایط کمبود برنج را در بازار ایجاد می کنند و با سیاه جلوه دادن آن راه برای واردات برنج خارجی باز می کنند.

فرامرز آصفی در گفت گو با ایسنا گفت: برداشت برنج در شالیزارهای این شهرستان به اتمام رسیده است و کشاورزان آماده پرورش راتون یا کشت دیگر محصولات کشاورزی در مزارع برنج خود هستند.

وی با بیان اینکه افزایش درآمد برنجکاران یکی از اهداف مهم جهادکشاورزی این شهرستان است، افزود: افزایش پرروش راتون و کشت دوم دیگر محصولات کشاورزی در شالیزارها به تحقق این امر کمک موثری می کند.

آصفی ادامه داد: برخی از کشاورزان ما برای خرید سم و کود در طول مرحله داشت برنج از واسطه ها پول قرض گرفته آمد،مجبور شدند بلافاصله پس از برداشت برنج محصولاتشان بفروشند و به این ترتیب در حال حاضر برنج چندانی روی دست کشاورزان نمانده است.

وی با بیان اینکه اغلب واسطه ها برنج را از کشاورزان بلافاصله پس از برداشت محصول می خرند و تا زمان گران شدن برنج آن را نگه می دارند و اینگونه بدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دلالان در ایجاد بازار سیاه برای برنج سفید بومی

تلاش دلالان در ایجاد بازار سیاه برای برنج سفید بومی