مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-11سياسي

پنجمین دوره توانمندسازی روسای مراکز علمی کاربردی برگزار می شود


معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری پنجمین دوره توانمندسازی روسای مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

- به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محسن محمدزاده با اعلام این خبر افزود: چهارمین دوره برای رؤسای مراکز آموزشی در سراسر کشور با عنوان آشنایی با مفاهیم برنامه ریزی استراتژیک و تدوین برنامه های راهبردی به صورت مجازی برگزار شد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: این دوره با توجه به تهیه و تدوین دومین برنامه راهبردی دانشگاه جامع علمی کاربردی و ضرورت آشنایی شرکت کنندگان در تهیه و تدوین برنامه های راهبردی در مراکز آموزشی همسو با برنامه راهبردی این دانشگاه به اجرا درآمد.

وی تاکید کرد: به منظور بهره مندی هر چه بیشتر مخاطبین، دوره پنجم نیز با تشریح فرآیندهای تدوین برنامه راهبردی دانشگاه روز سه شنبه 23 شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

محمدزاده خاطرنشان کرد: ضروری است رؤسای مراکز آموزشی جهت تکمیل فرم نظرسنجی دوره و همچنین ارزیابی مدرسان ذیربط به نشانی لینک اعلام شده در جلسه مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم های دوره به صورت آنلاین تا روز دوشنبه 22 شهریورماه سال جاری اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین دوره توانمندسازی روسای مراکز علمی کاربردی برگزار می شود

پنجمین دوره توانمندسازی روسای مراکز علمی کاربردی برگزار می شود