مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-11اقتصادي

جامعه کارگری خواهان تثبیت قیمتها است


یک فعال حوزه کار با بیان اینکه دستمزد موجب افزایش تورم نمی شود، گفت: جامعه کارگری خواهان مهار تورم و تثبیت قیمتها است و تا زمانی که کنترلی روی تورم نداشته باشیم، - یک فعال حوزه کار با بیان اینکه دستمزد موجب افزایش تورم نمی شود، گفت: جامعه کارگری خواهان مهار تورم و تثبیت قیمتها است و تا زمانی که کنترلی روی تورم نداشته باشیم، افزایش دستمزد کمکی به بهبود معیشت و سفره کارگران و بازنشستگان نمی کند.

رحمت اله پور موسی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد:اگر بتوانیم به طور عملیاتی تورم را کنترل کنیم خیلی بهتر است تا اینکه دستمزدها را سالیانه افزایش بدهیم ولی این افزایش تاثیری در زندگی آحاد جامعه مخصوصا کارگران نداشته باشد.

وی با تاکید بر افزایش حقوقها به میزان واقعی تورم خاطر نشان کرد: بارها گفته ایم که کارگران دنبال افزایش حقوق نیستند و اگر قیمتها تثبیت و تورم مهار شود قدرت معیشت آنها بهبود و هزینه های زندگی آنها کاهش می یابد ولی در شرایطی که این خواسته عملی نمی شود لازم است دستمزدها به میزان واقعی تورم افزایش داده شود در غیر این صورت سفره کارگران و بازنشستگان کوچکتر می شود.

این فعال حوزه کار تصریح کرد: سبد معیشت کارگران شامل هزینه های مسکن، بهداشت و درمان، خورد و خوراک، مواد غذایی، ایاب و ذهاب و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه کارگری خواهان تثبیت قیمتها است

جامعه کارگری خواهان تثبیت قیمتها است