مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-11اجتماعي

استقبال معلمان بازنشسته از تاسیس مدرسه غیرانتفاعی در زنجان


رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: اغلب موسسان مدارس غیردولتی از فرهنگیان بازنشسته هستند.

- ایسنا/زنجان رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: اغلب موسسان مدارس غیردولتی از فرهنگیان بازنشسته هستند.

علی بیات در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ارتقای کیفیت آموزش وپرورش در صورتی اتفاق می افتد که خانه و مدرسه همکاری مضاعفی با یکدیگر داشته باشند که خوشبختانه ظرفیت بیشتری برای توسعه این روابط در استان وجود دارد.

وی با اشاره به اهمیت دوره پیش دبستانی در رشد چند بعدی دانش آموزان، تعداد مراکز پیش دبستانی را 434 باب عنوان کرد و افزود: بیش از 12 هزار نوآموز تحت پوشش این مراکز هستند که امیدواریم با حضوری شدن فعالیت مدارس و مراکز آموزشی در سال تحصیلی آتی شاهد افزایش تعداد نوآموزان این مراکز باشیم.

این مسئول با بیان اینکه 7.

5 درصد از دانش آموزان استان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند، ادامه داد: 106 مدرسه غیر دولتی استان، آموزش وپرورش نزدیک به 14 هزار دانش آموز را در سال تحصیلی گذشته عهده دار بود و بیشترین تعداد مدارس غیردولتی به دوره ابتدایی اختصاص دارد که تعداد آن 56 باب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال معلمان بازنشسته از تاسیس مدرسه غیرانتفاعی در زنجان

استقبال معلمان بازنشسته از تاسیس مدرسه غیرانتفاعی در زنجان