مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-11اقتصادي

سهمیه واکسن کرونا کرمانشاه 2 برابر شد


با درخواست استاندار کرمانشاه و موافقت رییس جمهور، سهمیه واکسن کرونا کرمانشاه 2 برابر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبستری هستند که 230 نفر از این تعداد در آی سی یو بوده که 58 نفر از این مریض ها بدحال هستند.

استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه در مقایسه با هفته گذشته میزان بستری ها یک روندی کاهشی داشته و پیک پنجم کاملاً تحت کنترل است و برای 2 هزار تخت بستری در پیک پنجم برنامه ریزی کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: 2 هفته قبل نیز یک بیمارستان مجهز سیار مخصوص بیماران حاد تنفسی با حضور سردار پاکپور در کرمانشاه افتتاح شد که می تواند به کنترل این بیماری بسیار کمک کند.

بازوند در مورد روند واکسیناسیون در استان اظهار کرد: در زمینه تزریق واکسن در جامعه هدف، تاکنون نزدیک به یک میلیون دوز واکسن تزریق شده که از این میزان 44 درصد نوبت اول و 23 درصد نیز تزریق نوبت هم دوم داشته اند.

وی افزود: بر اساس گزارش وزارت بهداشت در زمینه تزریق واکسن در میان کلانشهرها رتبه اول را داریم و به لحاظ استانی هم در رتبه سوم کشوری هستیم.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: هم اکنون روزانه 30 هزار دز تزریق روزانه واکسن داریم و این ظرفیت وجود دارد که این میزان را به هفتاد هزار دز برسانیم و اگر سه شیفت کار شود تا 100 هزار دز هم امکان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه واکسن کرونا کرمانشاه 2 برابر شد

سهمیه واکسن کرونا کرمانشاه 2 برابر شد