مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-11سياسي

لغو دورکاری کارکنان ادارات در استان مرکزی


واردات واکسن برای گروه های سنی جوانان به حد کافی انجام شده و کارمندانی که تاکنون به هر دلیل واکسن تزریق نکردند باید در اولین فرصت واکسینه می شوند.

- دورکاری کارکنان دستگاه اجرایی استان از فردا یکشنبه برای تمامی کارمندانی که 2 دز واکسن خود را دریافت کرده اند، لغو شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما؛ استاندار مرکزی گفت: برنامه دورکاری کارکنان دستگاه اجرایی استان که با مصوبه ستاد کرونا جریان داشت از روز یکشنبه برای تمامی کارمندانی که 2 دز واکسن خود را دریافت کرده اند، لغو شده است.

سید علی آقازاده روز شنبه در نشست مدیریت کرونا استان مرکزی، گفت: کارمندانی که گروه سنی آنان برای واکسیناسیون اعلام شده اما هنور واکسن نزده اند باید در اسرع وقت برای این مهم اقدام کنند در غیر این صورت عدم حضور در محل کار برایشان غیبت حساب می شود.

وی اظهار داشت: واردات واکسن برای گروه های سنی جوانان به حد کافی انجام شده و کارمندانی که تاکنون به هر دلیل واکسن تزریق نکردند باید در اولین فرصت واکسینه می شوند.

استاندار مرکزی گفت: بر اساس ابلاغیه جدید ستاد کرونا تمامی کارمندان دستگاه های اجرایی و نهادهای دولتی و بانک ها باید از فردا (یکشنبه) در محل کار خود حاضر شوند و هیچ رده شغلی در استان مرکزی برنامه دورکاری ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو دورکاری کارکنان ادارات در استان مرکزی

لغو دورکاری کارکنان ادارات در استان مرکزی