مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-11ورزشي

وعده ی 16 ساله خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس


داستان خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال از داستان های هزارویک شب فاصله گرفته و حالا نزدیک به 6 هزار روز است که رسانه ها و علاقمندان این دو باشگاه با وعده پوچ عملی شدن آن به خواب می روند! - داستان خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال از داستان های هزارویک شب فاصله گرفته و حالا نزدیک به 6 هزار روز است که رسانه ها و علاقمندان این دو باشگاه با وعده پوچ عملی شدن آن به خواب می روند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرآنلاین در ادامه نوشت: سال هاست که موضوع خصوصی سازی دو تیم استقلال و پرسپولیس، نقل محافل ورزشی است.

مدیران و وزیران ورزشی با هر رفت و آمد، وعده شیرین خصوصی سازی می دهند که تا همین امروز هم عملی نشده است.

این دو باشگاه پر طرفدار که تحت نظارت مستقیم وزارت ورزش اداره می شوند، با مشکلات و موانع متعددی از جمله بدهی های سنگین مالی مواجه هستند.

در همین خصوص معاون سازمان خصوصی سازی با اعلام اینکه جمع بدهی پرسپولیس و استقلال 380 میلیارد تومان است،گفت: برای پذیرش این دو باشگاه در بورس نیاز است اساسنامه هر دو شرکت متناسب با استاندارد سازمان بورس شود.

البته این تنها یکی از موانع بر سر راه خصوصی سازی این دو تیم است اما چرا این اتفاق نمی افتد و چرا همه چیز فقط در حد یک شعار باقی می ماند؟ چرا دولت ها می آیند و می روند و آنچه باقی می ماند صرفا یک وعده رویایی است؟


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده ی 16 ساله خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس

وعده ی 16 ساله خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس