مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-11اقتصادي

اما و اگرهای ساماندهی بازار خودروی کیانمهر


مشکلات بازار خودروی کیانمهر وعدم نظارت کافی سال هاست مردم را آزار می دهد و کمبود اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی شهرداری کرج موجب اعتراض شهروندان است.

- حسین علی زینعلی زاده، معاون سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص ساماندهی بازار خودروی کیانمهر، اظهار کرد: واگذاری املاک شهرداری باید با رعایت شرایط آیین نامه معاملات انجام و پیمانکار از طریق مزایده  انتخاب شود.

اما از نگاه مدیریت شهری کرج  افراد متخصص و داری مجوز قانونی از اولویت برخوردارند.

در این راستا از اتحادیه خواسته شده در مزایده شرکت کنند و پیشنهاداتوبررسی می شود و اولویت با افراد متخصص از سوی اتحادیه خواهد بود.

   این مقام مسؤول افزود: بازار خودروی کیانمهر در محدوده زندان قزلحصار قرار دارد و این فضا از طرف شهرداری کرج برای سهولت معاملات خودروی شهروندان درنظر گرفته و در اختیار پیمانکار قرار داده شده است اما   موضوعات فنی به شهرداری مربوط نیست وسایر نهادها مسؤولیت دارند.

بار جبران کمبود اتوبوس بر دوش شهرداری کرج است وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات سرویس دهی اتوبوس در خط باغستان از پایانه گلشهر به مترو، اظهار کرد: خط باغستان از پایانه شهید سلطانی به پایانه شهید سلیمانی هر 20 دقیقه با 8 اتوبوس سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای ساماندهی بازار خودروی کیانمهر

اما و اگرهای ساماندهی بازار خودروی کیانمهر