مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-11اجتماعي

بیش از 4 هزار راننده ناوگان حمل و نقل درون شهری کرمانشاه واکسینه شدند


مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: بیش از 4 هزار راننده ناوگان حمل و نقل درون شهری کرمانشاه نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس کرمانشاه، غلامرضا شهبازی امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به وضعیت حمل و نقل عمومی شهر کرمانشاه در دوران کرونا، اظهار داشت: رانندگان هم از آسیب مداوم و مستمر از سوی سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر در اختیار رانندگان شهر قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: شهروندان هم در رعایت تعداد سرنشین خودروها رعایت کنند و رانندگان هم باید از سوار کردن مسافران بدون ماسک خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: گشت های بازرسی در سطح شهر ضمن تذکرات لازم تعداد 20 مورد اتوبوس و بیش از 400 خودرو حمل و نقل را به واسطه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توقیف کرده، ولی از نظر قانون زمان مشخصی برای مدت زمان توقیف پیش بینی نشده است.

شهبازی در خصوص آخرین روند واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی، گفت: به واسطه پیگیری های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی تاکنون بیش از 4 هزار اننده تاکسیرانی و حوزه حمل و نقل اتوبوسرانی نوبت اول را دریافت کرده و در حال دریافت دز دوم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 4 هزار راننده ناوگان حمل و نقل درون شهری کرمانشاه واکسینه شدند

بیش از 4 هزار راننده ناوگان حمل و نقل درون شهری کرمانشاه واکسینه شدند