مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-11سياسي

آغاز واکسیناسیون دانشجویان در اصفهان/مدارس مجازی بازگشایی می شود


سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان گفت: واکسیناسیون دانشجویان در اصفهان از امروز آغاز شده و در مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشگاه اصفهان انجام می شود.

- حجت الله غلامی در گفت وگو با بازگشایی دانشگاه ها نیز در نیمه اول سال مجازی و در صورت واکسینه شدن همه دانشجویان در نیم سال دوم حضوری خواهد بود.

وی گفت: دانشجویان در مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشگاه اصفهان برای دریافت واکسن اقدام کنند، ضمن اینکه ضروری است قبل از مراجعه با ثبت نام در سامانه سلامت نوبت برای حضور خود در مرکز واکسیناسیون را دریافت کند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سال گذشته برای اعزام زائران به عتبات عالیات در اربعین حسینی محدودیت هایی اعمال شده است، ادامه داد: سهمیه کل کشور که از سوی دولت عراق اعلام شده 30 هزار زائر است که فعالان حوزه فرهنگی و موکب داران در این زمینه در اولویت هستند.

وی اضافه کرد: سهمیه استان اصفهان بر اساس برآورد صورت گرفته نسبت به جمعیت و وسعت استان یک هزار و 200 نفر برآورد شده است.

محدودیت تردد در جاده های اصفهان وجود ندارد غلامی دریافت دو دُز واکسن کرونا و همچنین ورود به عراق از مسیر هوایی را دو شرط برای حضور در راهپیمایی اربعین امسال اعلام کرد و گفت: مسیرهای زمینی در هر دو مرز بسته خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون دانشجویان در اصفهان/مدارس مجازی بازگشایی می شود

آغاز واکسیناسیون دانشجویان در اصفهان/مدارس مجازی بازگشایی می شود