مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-11اجتماعي

ابلاغ نظام نامه فنی و اجرایی انرژی به مناطق 22گانه شهرداری تهران


مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از ابلاغ نظام فنی و اجرایی «امکان سنجی، طراحی، نصب، راه اندازی و نظارت بر بهره برداری تجهیزات و سامانه های انرژی های تجدیدپذیر در شهرداری تهران توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست به مناطق 22گانه شهرداری تهران خبر داد.

- مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از ابلاغ نظام فنی و اجرایی امکان سنجی، طراحی، نصب، راه اندازی و نظارت بر بهره برداری تجهیزات و سامانه های انرژی های تجدیدپذیر در شهرداری تهران" توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست به مناطق 22گانه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شینا انصاری با اشاره به اینکه انرژی های تجدیدپذیر از جمله انرژی خورشیدی به عنوان مهمترین و در دسترس ترین منابع انرژی با قابلیت بهره برداری بالا سال هاست که در دنیا و کشورهای منطقه مورد توجه ویژه قرار گرفته اند، گفت: با توجه به اقدامات و تجربیات گذشته، رویکرد مدیریت انرژی در کشور نیز بر اساس استفاده از این نوع منبع انرژی برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد: شهرداری ها به عنوان مهمترین ارگان مدیریت شهری با توسعه و ترویج فناوری های انرژی های تجدیدپذیر در شهرها، علاوه بر فراهم آوردن زمینه های ترویج اجتماعی و فرهنگی آن در جامعه، منجر به بهبود وضعیت مصرف انرژی، کاهش آلودگی هوا و تغییر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ نظام نامه فنی و اجرایی انرژی به مناطق 22گانه شهرداری تهران

ابلاغ نظام نامه فنی و اجرایی انرژی به مناطق 22گانه شهرداری تهران