مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-11اجتماعي

پایانی بر تب و تاب دانش آموزان فاقد تبلت در سمنان


معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از 540 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد فاقد تبلت در استان خبر داد و گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی مجازی و با توجه به شیوع کرونا با مشارکت در پویش مهر باران، - ایسنا/سمنان معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از 540 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد فاقد تبلت در استان خبر داد و گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی مجازی و با توجه به شیوع کرونا با مشارکت در پویش مهر باران، پایان بخش تب وتاب دانش آموزان فاقد تبلت باشیم.

سعید اسعدی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از تهیه 540 تبلت برای دانش آموزان نیازمند با کمک خیرین در قالب پویش مهر باران خبر داد.

وی خاطرنشان کرد:یکی از نیازهای اساسی در شرایط همه گیری کرونا برای دانش آموزان تهیه تجهیزات آموزش غیرحضوری ازجمله تبلت است.

اسعدی به راه های مشارکت در این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: مراجعه به دفاتر کمیته امداد سراسر استان، مراکز نیکوکاری، شماره گیری کد دستوری #8877*و مراجعه به سایت emdad.

ir برای نیک اندیشان فراهم شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از برگزاری رویداد ملی و معنوی شور عاطفه ها هم زمان با سراسر کشور با شعار باهم مشق محبت بنویسیم، اشاره و تصریح کرد: این رویداد ملی باهدف کمک به تأمین لوازم تحصیلی به ویژه لوازم کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانی بر تب و تاب دانش آموزان فاقد تبلت در سمنان

پایانی بر تب و تاب دانش آموزان فاقد تبلت در سمنان