مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-11سياسي

عدم استفاده از ظرفیت های قرارگاه خاتم در اجرای پروژه های رشت


رییس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه تاکنون اقدامی در راستای اجرای تفاهم نامه با قرارگاه خاتم انجام نشده است، گفت: ظرفیت های این قرارگاه به خوبی استفاده نشده است.

- ، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر شنبه در دیدار با نمایندگان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به انعقاد توافق نامه همکاری ما بین شهرداری رشت و قرارگاه خاتم، اظهار کرد: با توجه به امضای این تفاهم نامه تاکنون اقدام مؤثری در راستای اجرای آن انجام نشده است.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های قرارگاه خاتم در اجرای پروژه های شهر رشت، گفت: رشت با جایگاه واقعی خود فاصله زیادی دارد و برای رسیدن به این جایگاه از همه ظرفیت های استفاده می کنیم.

رییس شورای شهر رشت در ادامه با اشاره به تمایل این شورا برای افزایش همکاری ها با قرارگاه خاتم، افزود: به واسطه وجود برخی مشکلات رشت طی سال های اخیر همسان سایر شهرها توسعه نداشته و عقب ماندگی هایی در این شهر وجود دارد.

وی با بیان اینکه در امضای این تفاهم نامه ها تنها منافع رشتوندان مهم و حائز اهمیت است، اضافه کرد: تالاب عینک رشت، رودخانه های گوهررود و زرجوب، تقاطع های غیر همسطح از جمله مهم ترین طرح ها و پروژه هایی این شهر است که آماده بهره گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم در این زمینه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم استفاده از ظرفیت های قرارگاه خاتم در اجرای پروژه های رشت

عدم استفاده از ظرفیت های قرارگاه خاتم در اجرای پروژه های رشت