مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-11بين الملل

مارشال دوستم: سازمان ملل راه ارسال کمک های بشر دوستانه به پنجشیر را باز کند


مارشال عبدالرشید دوستم، رهبر جنبش ملی و معاون پیشین ریاست جمهوری افغانستان در یک پیام تویتتری از سازمان ملل متحد خواسته است تا سکوت خود را بشکند و از دولت طالبان کسانی که به قول وی در فهرست سیاه تروریستان قرار دارند بخواهد که به کشتارجمعی و تصفیه .

- مارشال عبدالرشید دوستم، رهبر جنبش ملی و معاون پیشین ریاست جمهوری افغانستان در یک پیام تویتتری از سازمان ملل متحد خواسته است تا سکوت خود را بشکند و از دولت طالبان کسانی که به قول وی در"فهرست سیاه تروریستان" قرار دارند بخواهد که به "کشتارجمعی و تصفیه قومی" در ولایت پنجشیر پایان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در این پیام نوشته است که در ولایت پنجشیر یک فاجعه جریان دارد، راه به روی کمک های بشری و همچنان ورود رسانه ها به ولایت پنجشیر باید باز شود.

دراین پیام توییتری آمده است که: من از جامعه بین المللی و همه همسایگان ما، به ویژه همسایگان شمالی و شمال غربی ما، می خواهم تا در استقبال از یک دولت تروریستی در افغانستان عجله نکنند .

مارشال دوستم پس از ورود طالبان به شهر مزار شریف کشورش را ترک کرد و اکنون در خارج از افغانستان به سر می برد.

دوستم از رهبران مخالف طالبان است و در سال 2001 زمانی که آمریکا در افغانستان به امارت طالبان حمله کرد او از افراد کلیدی در جبهه ضد طالبان قرار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مارشال دوستم: سازمان ملل راه ارسال کمک های بشر دوستانه به پنجشیر را باز کند

مارشال دوستم: سازمان ملل راه ارسال کمک های بشر دوستانه به پنجشیر را باز کند