مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-11سياسي

استقرار 53 پایگاه برای برگزاری «شور عاطفه ها» در ایلام


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: شور عاطفه ها در 53 پایگاه ثابت و سیار و بیش از 60 مرکز نیکوکاری در استان ایلام از تاریخ 20 شهریور ماه لغایت 10 مهرماه برگزار می شود.

- قنبر موسی نژاد ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: شور عاطفه ها امسال با شعار باهم مشق محبت بنویسیم از تاریخ 20 شهریور ماه لغایت 10 مهرماه برگزار و برنامه های متنوعی در این زمینه تدارک دیده شده است.

وی با عنوان اینکه شور عاطفه ها در 53 پایگاه ثابت و سیار و بیش از 60 مرکز نیکوکاری برگزار می شود، افزود: در صورت بازگشایی مدارس، تمهیدات برگزاری این جشن در 933 مدرسه در سطح استان نیز اندیشیده شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: شور عاطفه ها امسال نیز همانند سال های گذشته با همکاری کمیته امداد، صدا و سیما، آموزش و پرورش، برگزار می شود.

وی با عنوان اینکه هدف عمده برگزاری شور عاطفه ها کمک به دانش آموزان نیازمند و خانواده های آنان است، گفت: هم اکنون 8 هزار و 200 دانش آموز و یک هزار و 250 دانشجوی نیازمند در استان برای آغاز سال تحصیلی خود نیازمند دریافت کمک هستند.

موسی نژاد با اشاره به روش های جمع آوری و جذب کمک های مردمی اعلام کرد علاوه بر ادارات و پایگاه های اداری، مراکز نیکوکاری روش های غیر حضوری برای جذب کمک های مردمی نیز شامل شماره گیری،کد آنی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 53 پایگاه برای برگزاری «شور عاطفه ها» در ایلام

استقرار 53 پایگاه برای برگزاری «شور عاطفه ها» در ایلام