مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-11دانش

وزیر علوم: دانشگاه های کشور با هماهنگی ستاد کرونا بازگشایی می شود


وزارت بهداشت نیز کار واکسیناسیون دانشجویان را به صورت یک اولویت در دستور کار قرار داده و وزارت علوم نیز تمامی امکانات لازم برای همکاری در راستای تسریع این روند تا انجام کامل واکسیناسیون دانشجویان را بکار گرفته است.

- وزارت بهداشت نیز کار واکسیناسیون دانشجویان را به صورت یک اولویت در دستور کار قرار داده و وزارت علوم نیز تمامی امکانات لازم برای همکاری در راستای تسریع این روند تا انجام کامل واکسیناسیون دانشجویان را بکار گرفته است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از آمادگی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت که البته زمان بازگشایی دانشگاه ها برای حضور فیزیکی دانشجویان با مصوبه و صلاحدید ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام خواهد شد.

محمدعلی زلفی گل روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در خصوص تاریخ و چگونگی آغاز بکار دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، تابع تصمیمات و اعلام نظر ستاد ملی کرونا هستیم.

وی افزود: اولویت ما در این زمینه بازگشایی و فعالیت تدریجی دانشگاه هاست به نحوی که دانشجویانی که پایان نامه آنها به تصویب رسیده و پس از آن دانشجویان مقطع دکترا، ارشد و کارشناسی به ترتیب بتوانند فعالیت های آموزشی خود در دانشگاه ها را به صورت حضوری آغاز کرده و انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: دانشگاه های کشور با هماهنگی ستاد کرونا بازگشایی می شود

وزیر علوم: دانشگاه های کشور با هماهنگی ستاد کرونا بازگشایی می شود