مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-11اجتماعي

نظامنامه فنی و اجرایی انرژی به مناطق 22 گانه تهران ابلاغ شد


نظامنامه فنی و اجرایی «امکان سنجی، طراحی، نصب، راه اندازی و نظارت بر بهره برداری تجهیزات و سامانه های انرژی های تجدیدپذیر در شهرداری تهران به مناطق 22 گانه شهرداری تهران ابلاغ شد.

- ، شینا انصاری مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به اینکه انرژی های تجدید پذیر از جمله انرژی خورشیدی به عنوان مهمترین و در دسترس ترین منابع انرژی با قابلیت بهره برداری بالا، سال ها است که در دنیا و کشورهای منطقه مورد توجه ویژه قرار گرفته اند، گفت: با توجه به اقدامات و تجربیات گذشته، رویکرد مدیریت انرژی در کشور نیز بر اساس استفاده از این نوع منبع انرژی برنامه ریزی شده است.

شهرداری ها به عنوان مهمترین ارگان مدیریت شهری با توسعه و ترویج فناوری های انرژی های تجدید پذیر در شهرها، علاوه بر فراهم آوردن موجبات ترویج اجتماعی و فرهنگی آن در جامعه، منجر به بهبود وضعیت مصرف انرژی، کاهش آلودگی هوا و تغییرات اقلیمی و مدیریت هزینه ها شده اند.

وی با بیان اینکه اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار با توجه به شرح وظایف و رسالت خود و در راستای اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران و قوانین فرادست از سالیان پیش اقدام به برنامه ریزی و اجرای پروژه های متعدد در این زمینه نموده است، گفت: گستردگی فعالیت های شهرداری و تعدد سازمان های تصمیم گیر و مجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظامنامه فنی و اجرایی انرژی به مناطق 22 گانه تهران ابلاغ شد

نظامنامه فنی و اجرایی انرژی به مناطق 22 گانه تهران ابلاغ شد